Bro Idrottsklubb
Fotboll

Nu kan du själv beställa Bro IK:s matchtröja på stadium.se
2023-06-14 12:07

Från och med nu kan du själv beställa matchtröjan hos stadium.se.

Så här gör du:

1. Fråga lagledaren vilket nummer din matchtröja ska ha på ryggen.
  2. Gå in på www.stadium.se
  3. Under ”Föreningar” hittar du ”Bro IK spelare & föräldrar”
  4. Klicka på den matchtröja du vill köpa. Välj vit hemmatröja eller blå bortatröja. Välj ”Ent22 Jsy Tee” för vuxenstorlekar eller ”Ent22 Jsy Tee Jr” för barnstorlekar
  5. Klicka i rutan för ”Valbart tryck”
  6. Fyll i "Namn" för efternamnet på ryggen. Observera att du som gör beställningen är ansvarig för att stavningen av efternamnet blir rätt och att det är rätt nummer som beställs.

Det går inte att korrigera i efterhand.

7. Klicka i "Stort nummer" för nummer på ryggen och fyll i det nummer du fått av lagledaren.

"Litet nummer" används om du även vill ha nummer på bröstet. Nummer på bröstet krävs om spelaren också spelar innebandy.

8. Välj storlek på tröjan
  9.  Lägg tröjan i varukorgen och avsluta din beställning eller fortsätt med att handla till exempel vita matchstrumpor eller annat som du behöver.

Utförlig instruktion med bilder hittar du under rubriken "Dokument" här på sidan.